Kategorie zboží

PODPORA

Kontakt

INFOLINKA +420 722 935 539

Často kladené dotazy

Jakým způsobem je možné zboží objednat?
Zboží lze objednat přes tento e-shop, případně telefonicky nebo zasláním objednávky na e-mailovou adresu - viz kontakty.
Kolik zaplatím za dopravu zboží?
Výše ceny dopravného naleznete dle parametrů v ceníku.
Dorazila mi zásilka a zboží je poškozeno, jak postupovat?
V první řadě je třeba při přebírání zásilky pečlivě zkontrolovat, zda-li není poškozený obal a zároveň překontrolovat obsah zásilky (kompletace či případné poškození). V případě nalezení závady je třeba tuto skutečnost ihned na místě sepsat s řidičem přepravní společnosti. V případě, že tak zákazník neučiní, nebude na pozdější reklamaci brán zřetel.
Je možné využít libovolného dopravce?
Není, kusové zásilky do 50kg zasíláme přepravní službou DPD. Zásilky s hmotností nad 50kg (i paletové), nadrozměrné a vícekusové zasíláme se společností Toptrans.
Je k zásilce přibalen daňový doklad?
Daňový doklad k Vaší objednávce obdržíte ve formě PDF na Vaší e-mailovou adresu do pěti pracovních dnů od zaplacení dobírky. Daňové doklady k zálohovým fakturám zasíláme stejným způsobem. Při platbě v hotovosti na naší pobočce obdžíte dodací list a daňový doklad.
Je možné nakoupit zboží přímo na provozovně?
Je to možné...